Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo" (CROSBI ID 174976)

Prilog u časopisu | ostalo

Sučić, Goran Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo" // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 53 (2005), 1/2; 65-72

Podaci o odgovornosti

Sučić, Goran

hrvatski

Formalna analiza suite "Odraslo djetinjstvo"

Bogatstvo u različitosti važno je i u stvaranju umjetničkog djela i u pristupu slušanju, doživljavanju glazbenog, odnosno umjetničkog djela. Jedni će mu pristupiti naivno i uzgredno, neaktivno, bez kritičke analize. Na tom stupnju sluša se bez posebno usmjerene pozornosti, pa se zapravo i ne zna što se sluša. Taj je način pristupa ne samo prirodan nego i neizbježan kod velike većine ljubitelja glazbene umjetnosti. Drugi pak pri slušanju istoga glazbenog djela bez obzira na njegovu umjetničku vrijednost zamjećuju neke izražajne glazbene elemente (tempo, dinamiku, ritam, melodiju i sl.) Dakle, posebno uočavaju i kritički rasčlanjuju pojedine dijelove, što je dobar put za selektivno ili analitičko slušanje. Na trećem stupnju iskazuje se sposobnost spajanja gotovo svih izražajnih i tvorbenih elemenata u jednu cjelinu. Slušanje na toj razini je sintetičko, a nastaje kao prirodan i pravilan slijed prvih dvaju pristupa.

suita; formalna analiza; Odraslo djetinjstvo; multimedija; slušanje glazbenog djela

nije evidentirano

engleski

Formal analysis of the suite "Odraslo djetinjstvo"

nije evidentirano

Multimedia; Suite; Formal Analysis; Adult Childhood; listening to a piece of music ____________

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53 (1/2)

2005.

65-72

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija