Mikroekonomska analiza tržišne moći i strateškog ponašanja poduzeća (CROSBI ID 744712)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Soumitra, Sharma ; Tomić, Daniel
hrvatski
Mikroekonomska analiza tržišne moći i strateškog ponašanja poduzeća
U najnovije vrijeme, na sveučilištima diljem svijeta, čine se napori u pravcu osuvremenjivanja gradiva mikroekonomike, te se uvode novi sadržaji pod nazivom mikroekonomska analiza ili nova industrijska organizacija. Uz tradicionalnu mikroekonomsku teoriju, uvode se sadržaji poput antimonopolske politike, ekonomske implikacije integracijskih procesa, poslovnih igara, ekonomsko-financijskih troškova poslovnih ugovora, i sl. Vođeni sličnim ambicijama, autori ovim udžbenikom žele uvesti studente diplomskih i poslijediplomskih studija na sveučilištima u rele- vantnu materiju spomenutog područja. Anticipirajući potrebu za kvalitetnim udžbenikom, autori nastoje (i) usredotočiti se na prikaz izvora tržišne moći poduzeća i na korištenje te moći u funkciji maksimalizacije profita, (ii) izložiti mikroekonomsku teoriju tumačenjem funkcionalnih odnosa i grafičkih prikaza, služeći se pritom jednostavnim modelima, argumentima i zaključcima, (iii) primijeniti teoriju tumačenjem ponašanja poduzeća na tržištu i (iv) pedagoškim uzusima učiniti sadržaj zanimljivim i korisnim čitateljima te se nadaju da će ova materija biti korisna široj akademskoj publici.
mikroekonomska analiza; nesavršena konkurencija; tržišna moć; strateško ponašanje
nije evidentirano
engleski
Microeconomic analysis of market power and strategic behaviour of firms
nije evidentirano
microeconomic analysis; imperfect competition; market power; strategic behaviour
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli i Mikrorad d.o.o.
183
2011.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7498-37-5