Vizualni identitet superjunaka (CROSBI ID 366706)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Milec, Zlatko
Tomiša, Mario
hrvatski
Vizualni identitet superjunaka
Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Od njih, dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid, koji je zaslužan za čak 80% do 90% informacija o okolišu. Sukladno tome i današnje društvo se razvilo u društvo vizualnog, a marketing se prilikom oglašavanja tradicijski najviše oslanja na vid. U današnjem potrošačkom društvu, vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet. U ovom radu se obrađuje teorija vizualnog identiteta te se analizira njegova društvena i funkcionalna komponenta. Analizirani su najvažniji elementi vizualnog identiteta: logo, boja i tipografija. Provedeno je i istraživanje u praksi gdje su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.
vid ; vizualni identitet ; logo ; superjunaci
nije evidentirano
engleski
The visual identity of superheroes
nije evidentirano
vision ; visual identity ; logo ; superheroes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
21.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Varaždinu
Varaždin