Multimedijski potpomognuto učenje japanskog pisma (CROSBI ID 366713)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Librenjak, Sara
Vučković, Kristina
hrvatski
Multimedijski potpomognuto učenje japanskog pisma
U ovom radu predstavit ćemo neke od alata i metoda za usvajanje japanskog pisma uz pomoć multimedije. Iako se u japanskom jeziku koriste tri pisma, u radu ćemo se baviti samo usvajanjem kompleksnog ideogramskog pisma kanji preuzetog iz Kine još početkom prvog tisućljeća, jer upravo učenje tog pisma predstavlja najveću prepreku u napredovanju učenika i studenata japanskog jezika. Potrebno je usvojiti barem tisuću, a preporučljivo nešto više od dvije tisuće znakova za funkcionalnu pismenost. Glavni cilj ovog rada je predložiti moderne metode za uspješnije samostalno učenje ili predavanje japanskog pisma kanji ali i dati pregled alata za učenje i podučavanje, te time koristiti učenicima i profesorima japanskog jezika. Pretpostavljamo da neki oblici multimedija mogu barem djelomično zamijeniti nedovoljnu okruženost japanskim pismom i jezikom, te omogućiti sistematičnije i jasnije usvajanje uz dulje zadržavanje informacija. Uz redovito korištenje modernih metoda učenja paralelno s tradicionalnima, pretpostavljamo da je moguće brže, efikasnije i zabavnije usvajanje japanskog jezika i pisma.
multimedijski potpomognuto učenje; kanji pismo; alati za MPU
nije evidentirano
engleski
Multimedia Assisted Learning of Japanese Script
nije evidentirano
multimedia assisted learning; kanji script; tools for MAL
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
21.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb