Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slušno procesiranje kod djece s fonološkim poremećajima (CROSBI ID 366772)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vidačić, Marina Slušno procesiranje kod djece s fonološkim poremećajima / Blaži, Draženka (mentor); Blaži, Draženka (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2011

Podaci o odgovornosti

Vidačić, Marina

Blaži, Draženka

Blaži, Draženka

hrvatski

Slušno procesiranje kod djece s fonološkim poremećajima

Fonološki poremećaj je termin koji se odnosi na teškoće ne samo u artikulacijskoj izvedbi glasova već i u mentalnoj i leksičkoj reprezentaciji. Slušno procesiranje označava način na koji ljudski mozak prihvaća i obrađuje zvukove oko nas. Kada govorimo o poremećaju slušnog procesiranja mislimo na negativne čimbenike koji narušavaju obradu i iterpretaciju pristiglih informacija. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati slušno procesiranje kod djece s fonološkim poremećajima te ih usporediti s djecom urednog razvoja izjedanačenih po dobi i spolu. Uzorak ispitanika eksperimentalne skupine uzet je u jednom zagrebačkom logopedskom kabinetu. Za ispitivanje je korištena baterija testova za ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja. Korištena su sva četiri subtesta (Test filtriranih riječi, Test govora u buci, Dihotički test riječi te Dihotički test rečenica). Rezultati su pokazali bolji ili jednak uspjeh eksperimentalne skupine u odnosu na kontrolnu na prva dva subtesta, dok su na Dihotičkom testu pokazali značajno lošije rezultate.

fonološki poremćaj; slušno procesiranje; test filtriranih riječi; test govora u buci; dihotički test riječi; dihotički test rečenica

nije evidentirano

engleski

Auditory processing in children with phonological disorder

nije evidentirano

phonological disorder; auditory processing; Filtered word test; Test of speech in noise; Dichotic words test; Dichotic sentence test

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

24.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija