Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica (CROSBI ID 577168)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Segetlija, Zdenko Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 187-201

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Koncentracija funkcija i transparentnost tržišta - odlučujući čimbenici oblikovanja maloprodajnih poslovnih jedinica

S obzirom na porast važnosti maloprodaje u kanalima distribucije, odnosno u cijelome nacionalnom gospodarskom sustavu, potrebno je i nadalje izučavanje teorija kojima se objašnjavaju promjene, odnosno razvoj oblika maloprodajnih poslovnih jedinica. U tome smislu posebno su važne novije teorije: „kombinirana teorija“ i „teorija prednosti kroz resurse“. Te su koncepcije osobito važne za objašnjenje procesa širenja pojedinih oblika maloprodajnih poslovnih jedinica od strane velikih svjetskih maloprodajnih lanaca iz jednih u druge zemlje. U radu se naglašava zbog čega i dalje raste važnost maloprodaje u nacionalnom gospodarstvu (daju se i prijedlozi novih pokazatelja). Osim što se ističu dosadašnje najpoznatije koncepcije za objašnjenje promjena oblika maloprodajnih poslovnih jedinica, naglašavaju se temeljne naznake za stvaranje novih koncepcija: daljnjei razvoj trgovinskih funkcija u smislu njihove koncentracije i povišenja tržišne transparentnosti. Suvremene su promjene uvjetovane čimbenicima koji dovode i do internacionalizacijskih i globalizacijskih procesa u svjetskom gospodarstvu. Postavljene bi se hipoteze mogle verificirati nalaženjem određenih tendencija i pravilnosti u njihovom kretanju i njihovim međusobnim odnosima. No, u radu se daju tek neki pokazatelji koncentracijskih kretanja u malopropdaji Republike Hrvatske i razvoja e-maloprodaje, te neke usporedbe s razvojem svjetskih maloprodajnih lanaca.

maloprodaja; maloprodajna poslovna jedinica; koncentracija u maloprodaji; internacionalizacija i globalizacija maloprodaje; Republika Hrvatska

Zbornik se tiska kao periodička publikacija ISSN 1847-361X Citiran u EconPapers

engleski

Concentration of Functions and Transparency of Markets - Decisive Factors for Formating Retail Business Units

nije evidentirano

retailing; retail business units; retail concentration; internationalization and

nije evidentirano

Podaci o prilogu

187-201.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - XI. Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

20.10.2011-20.10.2011

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija