Uspješna reakcija na potražnju kupaca - prošlost i budućnost (CROSBI ID 577171)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Slabinac, Maša
hrvatski
Uspješna reakcija na potražnju kupaca - prošlost i budućnost
Uspješan odgovor na potrebe potrošača kao proces suradnje između proizvodnje i trgovine, usmjeren na bržu i bolju prilagodbu promijenjenim željama i potrebama potrošača uz što niže troškove, pojavljuje se tijekom devedesetih godina prošlog stoljeća. Prvotno primijenjen od strane Wal- Mart-a (u suradnji s Procter&Gamble), vrlo brzo ga preuzimaju i primjenjuju vodeći europski maloprodajni lanci. Za razliku od orijentacije na pojedine dijelove lanca opskrbe, uspješan odgovor na potrebe potrošača (engl. Efficient Consumer Response – ECR) je usmjeren na povećavanje efikasnosti cjelokupnog lanca vrijednosti kroz stvaranje bliskih odnosa i zajedničko odlučivanje proizvođača i trgovine na području asortimana, promocije, razvoja i uvođenja novih proizvoda, s jedne strane, te rokovima i količinama opskrbe robom, s druge strane. U radu se izlažu dosadašnja i buduća dostignuća u primjeni ECR-a.
ECR; upravljanje robnim grupama; upravljanje opskrbnim lancem; tehnologija
Zbornik se objavljuje kao periodička publikacija ISSN 184-361X Citiran je u EconPapers
engleski
Efficient Consumer Response - Past and Future
nije evidentirano
ECR; category management; supply chain management; technology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-292.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Segetlija, Zdenko ; Karić Marijan
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - XI. Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem
predavanje
20.10.2011-20.10.2011
Osijek, Hrvatska