Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija upravljanja narodnim knjižnicama uporabom modela 7 S (CROSBI ID 367002)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Darija Mataić Agičić Strategija upravljanja narodnim knjižnicama uporabom modela 7 S / Dabić, Marina (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2011

Podaci o odgovornosti

Darija Mataić Agičić

Dabić, Marina

hrvatski

Strategija upravljanja narodnim knjižnicama uporabom modela 7 S

Predmet istraživanja su narodne knjižnice kao informacijska, komunikacijska, obrazovna, kulturna i socijalna središte zajednice, odnosno knjižnice i kvaliteta usluge u njima te mogućnosti poboljšanja. Obrađen je Mc Kinseyev model 7 S: strategije, sustavi, zaposlenici, vještine, stil, zajedničke vrijednosti i struktura te njihov utjecaj na kvalitetu usluge u poslovanju s građanima, u definiranju poslovne izvrsnosti, poslovne vizije i strategije narodnih knjižnica. Provedena je PEST i SWOT analiza, utvrđena misija, ciljevi i vizija a i učinjen je pregled web stranica knjižnica te podataka i usluga prema županijama NUTS 2 regije Središnja i Istočna Slavonija. Temeljem osnovnih čimbenika procesa upravljanja i odlučivanja o razini kvalitete i usluge, provedeno je istraživanje na uzorku od dvadeset jednog (21) voditelja/ravnatelja narodnih knjižnica diljem Republike Hrvatske (i četrdeset sedam (47) bibliotekara informatora, djelatnika narodnih knjižnica), te su mjerljivi rezultati dovoljni za sveobuhvatan prikaz realnog stanja kvalitete usluge. U magistarskom radu analizira se zadovoljstvo klijenata/korisnika na uzorku od 271 korisnika) svih dobnih i obrazovnih kategorija u narodnim knjižnicama na području Slavonije, prvenstveno Slavonskog Broda. Predložen je strateški plan na primjeru Gradske knjižnice Slavonski Brod kao način uključivanja svih organizacijskih dijelova Knjižnice u ostvarivanju temeljnog cilja - povećanja zadovoljstva korisnika.

Mc Kinsey 7S; strategija; Narodne knjižnice; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

Strategy of managing public libraries by using 7 S model“

nije evidentirano

Mc Kinsey 7S; strategy; Public Library; quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

151 + prilozi

30.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija