Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost akademske samoregulacije, akademskog uspjeh i psihičkog zdravlja (CROSBI ID 577579)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Velki, Tena Povezanost akademske samoregulacije, akademskog uspjeh i psihičkog zdravlja // 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kroskulturalna psihologija: Knjiga sažetaka / Takšić, Vladimir (ur.). Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2010. str. 97-97

Podaci o odgovornosti

Velki, Tena

hrvatski

Povezanost akademske samoregulacije, akademskog uspjeh i psihičkog zdravlja

Unazad dvadestak godina brojni istraživači su se bavili provjerom teorije samoodređenja i mogućnosti njezine generalizacije na akademsku populaciju. Cilj našeg istraživanja bio je utvrditi povezanost akademske samoregulacije, akademskog uspjeha i psihičkog zdravlja te postojanje razlika u akademskom uspjehu i psihičkom zdravlju između studenata s različitim stupnjem autonomije. Istraživanje je provedeno na uzorku od 350 studenata druge i treće godine (169 muških i 181 ženskih sudionika). Korišteni su sljedeći mjerni instrumenti: Upitnik akademske samoregulacije (Self Regulation Questionnaire-Academic, SRQ-A, Ryan i Connell, 1989), Upitnik za samoprocjenu zdravstvenog statusa (SF-36 Health Survey, Ware i Sherbourne, 1992) te dvije mjere akademskog uspjeha (opći uspjeh s prethodne godine studija i ukupan broj nepoloženih ispita). Dobiveni rezultati govore u prilog teoriji samoodređenja (Deci i Ryan, 1985, 1991). Dobili smo pozitivnu povezanost između akademske samoregulacije i općeg uspjeha studenata. Studenti s većim stupnjem autonomne motivacije imali su bolji uspjeh od studenata s kontroliranom motivacijom. Također smo dobili negativnu povezanost između akademske samoregulacije i broja nepoloženih ispita. Studenti s većim stupnjem autonomne motivacije imali su manji broj nepoloženih ispita za razliku od studenata s kontroliranom motivacijom. Dobivena je i pozitivna povezanost između stupnja relativne autonomije i psihičkog i općeg zdravlja. Studenti koji su autonomno motivirani izvještavali su o bolje psihičkom i općem zdravlju, za razliku od studenata s kontroliranom motivacijom.

samoregulacija; akademski uspjeh; kontinuum samoodređenja; psihičko zdravlje

nije evidentirano

engleski

Correlation between academic self-regulation, academic success and psychological health

nije evidentirano

self-regulation; academic achievement; self-determination continuum; psychological health

nije evidentirano

Podaci o prilogu

97-97.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kroskulturalna psihologija: Knjiga sažetaka

Takšić, Vladimir

Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije

Podaci o skupu

18. GODIŠNJA KONFERENCIJA HRVATSKIH PSIHOLOGA - KROSKULTURALNA PSIHOLOGIJA

predavanje

13.10.2010-16.10.2010

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija