Upravljanje odnosima s kupcima u tvrtki Tifon d.o.o. (CROSBI ID 367041)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stojaković, Goran
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Upravljanje odnosima s kupcima u tvrtki Tifon d.o.o.
Cilj ovog diplomskog rada je analizirati postoje li koristi od primjene strategije upravljanja odnosima s kupcima na području maloprodaje naftnih derivata putem benzinskih postaja tvrtke Tifon. Svrha je utvrditi prednosti korištenja strategije uptavljanja odnosa s kupcima u trenutku kada se smanjuje diferencijacija osnovnih proizvoda benzinskih postaja u kvantitativnom smislu.
Upravljanje; Odnosi; Kupci; Tvrtka Tifon d.o.o.
nije evidentirano
engleski
Customer relationship management in the company Tifon Ltd.
nije evidentirano
Customer; Relationship; Management; Company Tifon Ltd.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
28.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka