Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače (CROSBI ID 367045)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bakić, Ines Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Bakić, Ines

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače

Svrha i ciljevi rada jaesu istražiti nastanak i razvoj koncepta potrošačkog etnocentrizma, empirijskim istraživanjem utvrditi odnos hrvatskih potrošača prema domaćim proizvodima, ispitati utječe li potrošački etnocentrizam na pozitivno vrednovanje i izbor domaćih u odnosu na uvozne proizvode, te da li se i u kojoj mjeri stupanj potrošačkog etnocentrizma mijenja kroz različite kategorije proizvoda.

Etnocentrizam; Činitelji; Utjecaj; Potrošač

nije evidentirano

engleski

Consumer ethnocentrism: factors influencing the Croatian consumers

nije evidentirano

Ethnocentrism; Factors; Influence; Consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

28.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija