Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače (CROSBI ID 367045)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bakić, Ines
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Potrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače
Svrha i ciljevi rada jaesu istražiti nastanak i razvoj koncepta potrošačkog etnocentrizma, empirijskim istraživanjem utvrditi odnos hrvatskih potrošača prema domaćim proizvodima, ispitati utječe li potrošački etnocentrizam na pozitivno vrednovanje i izbor domaćih u odnosu na uvozne proizvode, te da li se i u kojoj mjeri stupanj potrošačkog etnocentrizma mijenja kroz različite kategorije proizvoda.
Etnocentrizam; Činitelji; Utjecaj; Potrošač
nije evidentirano
engleski
Consumer ethnocentrism: factors influencing the Croatian consumers
nije evidentirano
Ethnocentrism; Factors; Influence; Consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
28.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka