Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole (CROSBI ID 367066)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dabo, Ivana Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Dabo, Ivana

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole

Svrha ovog rada je definirati i analizirati čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje cole. Cilj je odrediti i utvrditi utjecaj društvenih, osobnih te psiholoških čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača prilikom odlučivanja o kupnji cole.

Čimbenici; Ponašanje potrošača; Kupnja; Cola

nije evidentirano

engleski

Factors that influence the purchasing behavior of consumers Cola

nije evidentirano

Factors; Consumers behavior; Cola

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

13.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija