izvor podataka: crosbi
!
Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole (CROSBI ID 367066)
Ocjenski rad | diplomski rad
Dabo, Ivana
Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Podaci o odgovornosti
Dabo, Ivana
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole
Svrha ovog rada je definirati i analizirati čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje cole. Cilj je odrediti i utvrditi utjecaj društvenih, osobnih te psiholoških čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača prilikom odlučivanja o kupnji cole.
Čimbenici; Ponašanje potrošača; Kupnja; Cola
nije evidentirano
engleski
Factors that influence the purchasing behavior of consumers Cola
nije evidentirano
Factors; Consumers behavior; Cola
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
13.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove