Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima (CROSBI ID 175915)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grgin, Tomislav ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Raboteg-Šarić, Zora
hrvatski
Radne vrijednosti srednjoškolaca u početku i na svršetku školovanja u proizvodnim i neproizvodnim stručnim usmjerenjima
Od 112 đaka iz proizvodnih i 164 đaka iz neproizvodnih usmjerenja zadarskih srednjoškolskih centara došlo se ispitivanjima, obavljenim u početku i na svršetku njihova stručna školovanja, do podataka o hijerarhijskoj strukturi njihovih radnih vrijednosti. Komparativnom analizom dobivenih rang-lista radnih vrijednosti utvrdilo se da đaci iz proizvodnih usmjerenja relativno veći značaj (prva mjesta na rang-listi) daju onim vrijednostima koje određuju njihovu utilitarističnu, a đaci iz neproizvodnih usmjerenja takav značaj pridaju vrijednostima koje određuju njihovu samoaktualizacijsku orijentaciju. Pritom im se značajnija slaganja u vrijednosnoj hijerarhiji nalaze jedino u početku, ali ne i na svršetku stručna školovanja. Dobiveni rezultati ukazuju i na mogući utjecaj usmjerena obrazovanja na hijerarhijski slijed radnih vrijednosti srednjoškolaca.
radne vrijednosti ; struktura vrijednosti ; srednjoškolci
nije evidentirano
engleski
Values of high-school pupils at the beginning and at the end of schooling in job oriented and non-job oriented vocational schools
nije evidentirano
work values ; structure of values ; high-school students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25 (2)
1986.
75-88
objavljeno
0352-6798