Strategija obrazovanja odraslih u sklopu cjeloživotnog učenja u Hrvatskoj (CROSBI ID 367290)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lampret, Stella
Klapan, Anita
hrvatski
Strategija obrazovanja odraslih u sklopu cjeloživotnog učenja u Hrvatskoj
U svom diplomskom radu pisati ću o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj te koncepciji cjeloživotnog učenja kao svojevrsnoj “novoj filozofiji” obrazovanja. Upravo ta „nova filozofija“ na neki način je postala i nova moto reforma obrazovanja u suvremenom svijetu. Pokušat ću prikazati specifičnost društvenog konteksta te promjena u obrazovanju odraslih u Hrvatskoj kao tranzicijskoj zemlji, koja je na putu svog razvoja i osamostaljenja prošla uspone i padove na svim planovima društvenog razvitka, pa tako i na planu obrazovanja odraslih. Analizirati ću pretpostavke dosadašnjeg razvoja obrazovanja odraslih, te prikazati stanje sadašnjeg razvoja. Posebice na temelju toga izložit ću nužne pretpostavke za brže promjene na planu obrazovanja odraslih i ukazati na ulogu društvenih aktera i subjekata koji mogu pridonijeti konkretnim promjenama na planu obrazovanja odraslih da bi se ono približilo razvojnim standardima razvijenog svijeta.
strategija; obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
The strategy of adult education in the context of lifelong learning in Croatia
nije evidentirano
strategy; adult education; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
24.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka