Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija i potrošnja vina među mlađim potrošačima (CROSBI ID 367354)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Čondrić, Anita Percepcija i potrošnja vina među mlađim potrošačima / Markovina, Jerko (mentor); Zagreb, Agronomski fakultet, . 2008

Podaci o odgovornosti

Čondrić, Anita

Markovina, Jerko

hrvatski

Percepcija i potrošnja vina među mlađim potrošačima

Prosječno svaki hrvatski građanin godišnje popije oko 18 litara vina. Deset godina ranije, odnosno 1988. godine, potrošnja je iznosila 27, 8 litara, a 1983. čak 46, 1 litru po osobi što je duplo više od sadašnje potrošnje. Dok potrošnja vina bilježi pad mjesto na tržištu su zauzela druga pića, posebice pivo, čija je potrošnja dostigla cca. 80 litara per capita. Jednak trend na snazi je i u Europskoj uniji, Europljani piju sve manje vina. Javlja se novi trend konzumacije manjih količina, ali kvalitetnih vina. Zanimljivo je i da se, istodobno dok Hrvati piju sve manje količine vina, po državnim statističkim podacima vino u ugostiteljstvu prodaje sve bolje, bolje nego ikad. Cilj ovog rada je utvrditi percepcije mladih prema vino, njihove navike u kupnji i potrošnji vina, važnost pojedinih obilježja vina kao i preferencije mladih potrošača, te mišljenje o stanju hrvatskog tržišta vina. Istraživanje će se provesti pomoću anketne upitnice kojom će se kvantificirati potrošnja vina i stavovi mladih o vinu kao i njihove preferencije.

vino; potrošači; potrošnja; percepcija

nije evidentirano

engleski

Perception and consumption of wine among young consumers

nije evidentirano

wine; consumers; consumption; perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25

19.09.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)