Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu (CROSBI ID 367356)

Ocjenski rad | diplomski rad

Makšan, Ines Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu / Kozina, Melita (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2011

Podaci o odgovornosti

Makšan, Ines

Kozina, Melita

hrvatski

Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu

U radu je potrebno opisati odnos između organizacije kupaca/korisnika i IT organizacije. Taj odnos je osnova za definiranje i kontinuirano ažuriranje dogovora između navedenih organizacija i fokusira održavanju horizontalne i vertikalne komunikacije kroz tri razine: strateška, taktička i operativna razina. Ključni procesi prema ITIL standardu koje je potrebno ukratko opisati u radu u svrhu upravljanja odnosima s korisnicima kroz navedene razine su: proces upravljanja portfeljom IT servisa ; proces upravljanja dogovorenim razinama IT servisa (SLM) za stratešku i taktičku razinu. Za operativnu razinu upravljanja potrebno je opisati značaj servisne službe kao prve kontaktne točke s IT organizacijom, te značaj procesa upravljanja incidentima/problemima u svrhu potpore IT servisa. Neku od razina upravljanja odnosima s korisnicima treba opisati za konkretnu organizaciju.

potpora korisnicima u osiguranju IT servisa; strateško planiranje i dizajn IT servisa; upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji customer relation management in IT organization

nije evidentirano

engleski

IT Customer Relationship Management using ITIL standard

nije evidentirano

user support in providing of IT services; strategic planning and design of IT services;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

03.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti