Stanje i perspektive suvremene socijalne pedagogije u Europi (CROSBI ID 44239)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bouillet, Dejana ; Poldrugač, Zdravka
hrvatski
Stanje i perspektive suvremene socijalne pedagogije u Europi
U radu se polazi od pretpostavke da analiza koncepata socijalne pedagogije u europskim državama daje dobru podlogu za promišljanje daljnjeg razvoja socijalne pedagogije u Hrvatskoj. Pretpostavka se provjerava temeljem komparativnog prikaza socijalne pedagogije u pet eurposkihd ržava, s posebnim naglaskom na znanstvene i teorijske temelje socijalne pedagogije, načine obrazovanja i područja djelovanja socijalnih pedagoga (njemaka, Austrija, Francuska, Finska, Švedska. obilježja socijalne pedagogije komentiraju se u kontekstu profesionalnog indentiteta ove profesije. Autorice zaključuju da europska pespektiva socijalne pedagogije, u odnosu na hrvatsku, ima mnoštvo razlikovnih i poredbenih elemenata. Zajedničko svojstvo socijalne pedagogije u analiziranim država je usmjerenost na odgoj, skrb, razvoj socijalnih vještina i poticanje procesa socijalizacije različitih društvenih skupina, uz izrazitu interdiciplinarnost i multiproblemski pristup. Socijalna pedagogija se temelji na teorijskom pluralizmu koji se reflektira na sve aspekte te profesije (obrazovanje, znanost i praksa).
socijalna pedagogija u Europi, povijest, teorija, znanost, obrazovanje i područja rada socijalnih pedagoga
nije evidentirano
engleski
Situation and Perspective of Contemporary Social Pedagogy in Europe
nije evidentirano
social pedagogy in Europe, history, theory, science, education and work's field of socijal pedagogues
nije evidentirano
Podaci o prilogu
97-123.
objavljeno
Podaci o knjizi
Socijalna pedagogija: znanost, profesija i praksa u Hrvatskoj
Poldrugač, Zdravka ; Bouillet, Dejana ; Ricijaš, Neven
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2011.
978-953-6418-68-8