Ovladanost imeničkom morfologijom u slušnooštećenih osnovnoškolaca (CROSBI ID 578316)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bradarić-Jončić, Sandra ; Čohan, Ivana ; Mohr Nemčić, Renata
hrvatski
Ovladanost imeničkom morfologijom u slušnooštećenih osnovnoškolaca
Ispitivanjem je obuhvaćeno 42 slušnooštećene djece, polaznika III-VIII razreda redovne i posebne osnovne škole. Ispitanici su prosječno riješili 48% zadataka s imeničkom morfologijom u jednostavnim SPO rečenicama. Jedninom imenica vladaju bolje nego množinom. Najslabije u jednini vladaju dativom i instrumentalom, a najbolje lokativom i akuzativom. U množini najbolje vladaju nominativom, akuzativom i vokativom, a znatno slabije instrumentalom, dativom i lokativom. U jednini najbolje vladaju sklonidbom imenica muškog roda , zatim ženskog roda te srednjeg roda, dok u množini najbolje vladaju ženskim rodom, zatim srednjim rodom, a najslabije muškim rodom. Značajno bolju ovladanost imeničkom morfologijom na gotovo svim varijablama pokazali su nagluhi ispitanici u odnosu na i ispitanike s kohlearnim implantatima i gluhe ispitanike. Razlika između ispitanika s umjetnom pužnicom i gluhih ispitanika također je značajna. Značajne razlike pokazale su se i između polaznika redovne i posebne škole.
oštećenja sluha; jezično znanje; imenička morfologija
nije evidentirano
engleski
Noun morphology skills in hearing impaired elementary school students
nije evidentirano
hearing impairments; language skills; noun morphology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
4. KONGRES HRVATSKIH LOGOPEDA «Logopedija i izazovi novog vremena»
poster
22.09.2010-25.09.2010
Zagreb, Hrvatska