Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Škola i učenje za budućnost (CROSBI ID 578358)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matijević, Milan Škola i učenje za budućnost // ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST / Jurčević Lozančić, Anka ; Siniša Opić (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 9-22

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Škola i učenje za budućnost

Sažetak: Živimo u vremenu brzih promjena u svim područjima znanosti, tehnologije te načina komuniciranja i življenja ljudske zajednice. Svakodnevno se pitamo koliko škola priprema za te promjene i za život u novom multimedijskom okruženju? Djeca i adolescenti manje vremena provedu u školi ili drugim oblicima institucionalnog učenja negoli u izvanškolskim prostorima te u drugim socijalnim zajednicama (obitelji, klubovima, društvima, vjerskim ustanovama i sl.). Stručnjaci se moraju stalno pitati što ima najveći utjecaj na učenje i razvoj mladih u tako bogatom medijskom okruženju. Lista najvažnijih kompetencija za život je znatno promijenjena i proširena u odnosu na prošlo stoljeće. Stručnjaci za odgoj i učenje nastoje predvidjeti moguće promjene u području sadržaja i metoda učenja na početku 21. stoljeća. Glavna pitanja na koja se nastoji pronaći odgovore jesu: što treba učiti, kako učiti, gdje učiti, zašto učiti te u kakvoj su vezi odgovori na ta pitanja s novom obrazovnom sredinom. Autor posebnu pozornost posvećuje odnosu apersonalne i personalne komunikacije u odrastanju djece i mladih, odnosno pitanjima koje pred stručnjake za učenje i odgoj donose novi komunikacijski mediji (Internet, mobilni telefoni te razni vidovi e-učenja). Tim pitanjima bavi se autor ovog priloga podsjećajući na neke zapaženije studije i autore koji su se u proteklih pola stoljeća bavili istim ili sličnim pitanjima (Alvin Toffler, Ivan Illich, George Orwel, Stephen Hawking te članovi Rimskoga kluba). Autor zaključuje da je danas, mnogo više negoli u prošlom stoljeću, važna kompetencija naučiti kako se uči uz pomoć novih medija te pripremanje mladih i odraslih za stalne i brze promjene

okolina za učenje; obrazovna sredina; stilovi učenja; e-učenje; futurologija; odgoj za promjene; informalno učenje; škola

nije evidentirano

engleski

School and Learning for the Future

nije evidentirano

learning environment; learning styles; e-learning; futurology; education for change; informal learning; school; Club of Rome

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-22.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST

Jurčević Lozančić, Anka ; Siniša Opić

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-41-0

Podaci o skupu

School, Education and Learning for the Future

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija