Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Optimizacija VoIP komunikacije na temelju subjektivnog i objektivnog određivanja kvalitete usluge (CROSBI ID 367417)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Očevčić, Hrvoje Optimizacija VoIP komunikacije na temelju subjektivnog i objektivnog određivanja kvalitete usluge / Žagar, Drago (mentor); Osijek, . 2011

Podaci o odgovornosti

Očevčić, Hrvoje

Žagar, Drago

hrvatski

Optimizacija VoIP komunikacije na temelju subjektivnog i objektivnog određivanja kvalitete usluge

Cilj rada je definiranje modela kojim je moguće jednostavno upravljati i optimizirati kvalitetu VoIP komunikacije. Optimizacija je cilj svake djelatnosti, a podrazumijeva postupke i radnje koji umanjuju troškove i čine rad sustava efektivnijim. Ovdje su prikazane mjerne veličine dobivene iz operativne mreže i usporedo njima, pod istim uvjetima, dobivene subjektivne informacije o kvaliteti usluge. Izmjerene vrijednosti su uspoređene uz pomoć postojećeg modela i prikazan je način pojednostavljenja i korištenja toga modela u svrhu izgradnje strukture koja može optimizirati VoIP komunikaciju na temelju jednostavne informacije. Budući rad i istraživanje će biti usmjereno na proširenje sustava i implementaciju većeg opsega VoIP parametara.

VoIP; kvaliteta usluge; kašnjenje; rezultat srednje subjektivne ocjene (MOS); R faktor

nije evidentirano

engleski

Optimization of VoIP communication based on the subjective and objective Quality of Service determination

nije evidentirano

; Quality of Service; delay; Mean Opinion Score (MOS); R-Factor

nije evidentirano

Podaci o izdanju

184

13.04.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Osijek

Povezanost rada

Elektrotehnika