Optimizacija VoIP komunikacije na temelju subjektivnog i objektivnog određivanja kvalitete usluge (CROSBI ID 367417)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Očevčić, Hrvoje
Žagar, Drago
hrvatski
Optimizacija VoIP komunikacije na temelju subjektivnog i objektivnog određivanja kvalitete usluge
Cilj rada je definiranje modela kojim je moguće jednostavno upravljati i optimizirati kvalitetu VoIP komunikacije. Optimizacija je cilj svake djelatnosti, a podrazumijeva postupke i radnje koji umanjuju troškove i čine rad sustava efektivnijim. Ovdje su prikazane mjerne veličine dobivene iz operativne mreže i usporedo njima, pod istim uvjetima, dobivene subjektivne informacije o kvaliteti usluge. Izmjerene vrijednosti su uspoređene uz pomoć postojećeg modela i prikazan je način pojednostavljenja i korištenja toga modela u svrhu izgradnje strukture koja može optimizirati VoIP komunikaciju na temelju jednostavne informacije. Budući rad i istraživanje će biti usmjereno na proširenje sustava i implementaciju većeg opsega VoIP parametara.
VoIP; kvaliteta usluge; kašnjenje; rezultat srednje subjektivne ocjene (MOS); R faktor
nije evidentirano
engleski
Optimization of VoIP communication based on the subjective and objective Quality of Service determination
nije evidentirano
; Quality of Service; delay; Mean Opinion Score (MOS); R-Factor
nije evidentirano
Podaci o izdanju
184
13.04.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Osijek