Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalno-emocionalno učenje i prevencija poremećaja u ponašanju:primjena i istraživanje PATHS-RASTEM univerzalnog preventivnog programa u Hrvatskoj (CROSBI ID 578533)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Novak, Miranda ; Mihić, Josipa ; Bašić, Josipa ; Greenberg, Mark ; Domitrovich, Celene Socijalno-emocionalno učenje i prevencija poremećaja u ponašanju:primjena i istraživanje PATHS-RASTEM univerzalnog preventivnog programa u Hrvatskoj // 20.Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Dinka Čorkalo Biruški ; Tena Vukasović (ur.). Zagreb: Odsjek za psihologiju FFZG i Hrvatsko psihološko društvo, 2011. str. 140-140

Podaci o odgovornosti

Novak, Miranda ; Mihić, Josipa ; Bašić, Josipa ; Greenberg, Mark ; Domitrovich, Celene

hrvatski

Socijalno-emocionalno učenje i prevencija poremećaja u ponašanju:primjena i istraživanje PATHS-RASTEM univerzalnog preventivnog programa u Hrvatskoj

Prezentirani rad dio je projekta “Implementation of evidence-based prevention program of socio-emotional learning through science evaluation and it’s application into Croatian kindergartens and primary schools (PATHS-RASTEM)“ koji se provodi na kojeg Sveučilištu u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu te je financiran od strane fonda Jedinstvo uz pomoć znanja. PATHS („Promoting alternative thinking strategies“, Greenberg and Kusche, 1981) je američki školski preventivni program usmjeren na promoviranje socijalnih i emocionalnih kompetencija kod djece. Programska su ulaganja usmjerena na područje razumijevanja emocija, samokontrolu, rješavanje problema te odnose među vršnjacima. PATHS-RASTEM program se od školske godine 2007/2009 pilotira na dvije osnovne škole u Istarskoj županiji, dok se ovim projektom širi na 15 osnovnih škola te 6 vrtića u Hrvatskoj na tri lokaliteta: Zagreb, Rijeka te Istarska županija. Cilj ovog izlaganja je prezentacija eksperimentalnog dizajna studije PATHS-RASTEM programa u školama te kvazieksperimentalnog dizajna PATHS-RASTEM programa u vrtićima. Primarno istraživačko pitanje na koje se želi odgovoriti ovim projektom jest pitanje da li program univerzalne prevencije koji je usmjeren na razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija i provođen od strane učitelja može izazvati značajne promjene u kompetencijama učenika kada ga se usporedi sa standardnim školskim i vrtićkim kurikulumom. Izlaganje će prezentirati teorijske temelje ovog programa univerzalne prevencije te sam PATHS program, dizajn implementacije i studije PATHS-RASTEM projekta u Hrvatskoj te korištenu metodologiju. Budući da trenutno ne postoji program univerzalne prevencije koji je znanstveno-utemeljen te je dio standardnog kurikuluma, rezultati primjene PATHS-RASTEM programa u školskim i predškolskim uvjetima doprinijet će zagovaranju prevencijske znanosti i prakse te integraciji PATHS-RASTEM programa u hrvatski kurikulum.

prevencija; socio-emocionalne kompetencije; preventivni program

nije evidentirano

engleski

Socio-emotional learning and prevention of behavioral disorders: study and implementation of PATHS-RASTEM universal prevention program

nije evidentirano

prevention; socio-emotional competences; prevention program

nije evidentirano

Podaci o prilogu

140-140.

2011.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-175-391-3

Podaci o matičnoj publikaciji

20.Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja

Dinka Čorkalo Biruški ; Tena Vukasović

Zagreb: Odsjek za psihologiju FFZG i Hrvatsko psihološko društvo

Podaci o skupu

20. dani Ramira i Zorana Bujasa

predavanje

07.04.2011-09.04.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija