Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz slučaja školskog neuspjeha – Neuropsihološka procjena (CROSBI ID 176354)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bilać, Snježana Prikaz slučaja školskog neuspjeha – Neuropsihološka procjena // Klinička psihologija, 1 (2008), 1-2; 79-90

Podaci o odgovornosti

Bilać, Snježana

hrvatski

Prikaz slučaja školskog neuspjeha – Neuropsihološka procjena

Školski neuspjeh može biti posljedica raznovrsnih činilaca povezanih s djetetom, obitelji, školom ili društvom u širem smislu. Cilj ovog rada je pokazati mogućnosti neuropsihološke procjene u djece sa školskim neuspjehom. Prikazan je rad kliničkog psihologa s djevojčicom koja je od početka školovanja imala teškoće učenja i emocionalne smetnje. U petom razredu školski pedagog uputio ju je na kliničku obradu u svrhu određivanja primjerenog oblika daljnjeg školovanja.Verbalne intelektualne sposobnosti djevojčice bile su širim granicama tolerancije za dob, dok su neverbalne sposobnosti blaže odstupale, uz brojne specifične kognitivne deficite i specifične teškoće učenja. U ponašanju su bili prisutni simptomi iz područja ADHD sindroma, a u emocionalnoj domeni dominirao je fobični strah od odgovaranja u školi. Predloženo je daljnje školovanje po prilagođenom nastavnom programu. Psiholog je provodio tretman koristeći bihevior i geštalt psihoterapijski pristup. Djevojčica više nije pokazivala emocionalne smetnje, uspješno je završila osnovno i nastavila srednjoškolsko obrazovanje.

školski neuspjeh; specifične teškoće učenja; neuropsihološka procjena u djece; psihoterapija

nije evidentirano

engleski

A case of school failure – Neuropsychological evaluation

nije evidentirano

school failure; specific learning difficulties; developmental neuropsychological evaluation; psychotherapy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1-2)

2008.

79-90

objavljeno

1847-3172

2459-6264

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija