Prikaz slučaja školskog neuspjeha – Neuropsihološka procjena (CROSBI ID 176354)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bilać, Snježana
hrvatski
Prikaz slučaja školskog neuspjeha – Neuropsihološka procjena
Školski neuspjeh može biti posljedica raznovrsnih činilaca povezanih s djetetom, obitelji, školom ili društvom u širem smislu. Cilj ovog rada je pokazati mogućnosti neuropsihološke procjene u djece sa školskim neuspjehom. Prikazan je rad kliničkog psihologa s djevojčicom koja je od početka školovanja imala teškoće učenja i emocionalne smetnje. U petom razredu školski pedagog uputio ju je na kliničku obradu u svrhu određivanja primjerenog oblika daljnjeg školovanja.Verbalne intelektualne sposobnosti djevojčice bile su širim granicama tolerancije za dob, dok su neverbalne sposobnosti blaže odstupale, uz brojne specifične kognitivne deficite i specifične teškoće učenja. U ponašanju su bili prisutni simptomi iz područja ADHD sindroma, a u emocionalnoj domeni dominirao je fobični strah od odgovaranja u školi. Predloženo je daljnje školovanje po prilagođenom nastavnom programu. Psiholog je provodio tretman koristeći bihevior i geštalt psihoterapijski pristup. Djevojčica više nije pokazivala emocionalne smetnje, uspješno je završila osnovno i nastavila srednjoškolsko obrazovanje.
školski neuspjeh; specifične teškoće učenja; neuropsihološka procjena u djece; psihoterapija
nije evidentirano
engleski
A case of school failure – Neuropsychological evaluation
nije evidentirano
school failure; specific learning difficulties; developmental neuropsychological evaluation; psychotherapy
nije evidentirano