Metrika znanstvene publicistike - istina, mitovi i zablude (CROSBI ID 176377)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Stojanovski, Jadranka
hrvatski
Metrika znanstvene publicistike - istina, mitovi i zablude
Evolucija digitalnog doba dovela je do razvoja tzv. indeksnih publikacija u današnje online baze podataka. U radu su ukratko prikazane četiri najpopularnije baze podataka u Hrvatskoj: Current Contents, Web of Science, Scopus i Google Scholar, s kratkom poviješću, pokrivenošću (uključeni hrvatski naslovi), značajkama i mogućnostima citatnih analiza. Diskutirane su njihove dobre i loše strane, kao i važnost učinkovitog korištenja i odgovarajuće interpretacije podataka. Čimbenik utjecaja i drugi bibliometrijski parametri često se pogrešno koriste pri prosudbi utjecaja individualnog rada ili autora. Ovaj rad može pomoći svima onima koji donose pravila i propise, bibliotekarima, administraciji i znanstvenicima, kako bi pažljivije i mudrije koristili podatke dobivene iz različitih baza podataka koristili pri prosudbi znanstvenih istraživanja.
metrika ; znanstvena publicistika ; citatna analiza ; online baze podataka ; čimbenik utjecaja
nije evidentirano
engleski
Metrics of Scientific Journalism - Truths, Myths and Misconceptions
nije evidentirano
metrics ; scholarly publishing ; citation analysis ; online databases ; impact factor
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59 (4)
2010.
179-186
objavljeno
0022-9830
1334-9090
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti