Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Šest lakih komada - šest godina kasnije (CROSBI ID 578665)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Pećina, Planinka ; Balarin, Maja ; Serec, Kristina Šest lakih komada - šest godina kasnije // Knjiga sažetaka 7. znanstvanog sastanka Hrvatskog fizikalnog društva / Gajović, Andreja ; Tokić, Vedrana ; Zorić, Maja et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2011. str. 150-150

Podaci o odgovornosti

Pećina, Planinka ; Balarin, Maja ; Serec, Kristina

hrvatski

Šest lakih komada - šest godina kasnije

Test konceptualnog razumijevanja „Šest lakih komada“ sastoji se od 36 pitanja iz 6 fizikalnih područja koja se obrađuju u srednjim školama, a primijenjen je na studentima prve godine koji su upisali FER, FKIT te Medicinski i Stomatološki fakultet. Test je obuhvatio približno 1300 učenika iz cijele Hrvatske koji su prethodno uspješno položili prijamni ispit i upisali se na spomenute fakultete. Testom smo htjeli provjeriti postoji li sklad između konceptualnog razumijevanja i deklarativnog znanja fizike koje se često provjerava prijamnim ispitima. Obrada rezultata standardnim statističkim metodama obuhvaća postotak točnih odgovora po pitanjima, ukupan postotak točnih odgovora, uspješnost pojedinih faulteta, generacije itd. PCA analizom pokušali smo provjeriti kvalitetu samog testa, ali doći i do podataka postoji li korelacija između uspješnosti studenata u pojedinim fizikalnim područjima i fakulteta koji upisuju. Također, htjeli smo vidjeti postoji li razlika u konceptualnom razumijevanju između generacija 2001., 2002., 2003. i 2004. , te generacije 2010. I naše i druga istraživanja ovakvog tipa pokazala su da kod studenata postoje intuitivne konceptualne slike neusklađene s korpusom znanja iz fizike te da studenti nekonzistentno primjenjuju fizikalne zakone . Većina studenata barata smo deklarativnim znanjem fizikalnih koncepata te ga ne zna primijeniti u životnim situacijama i konceptualnim problemima. Cilj ovog istraživanja je provjeriti konceptualno razumijevanje na velikom broju studenata kroz nekoliko godina i usporediti s dosadašnjim istraživanjima.

Konceptualno razumijevanje; deklarativno znanje

nije evidentirano

engleski

Six easy peaces - six years later

nije evidentirano

Physical concepts; declarative knowledge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

150-150.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 7. znanstvanog sastanka Hrvatskog fizikalnog društva

Gajović, Andreja ; Tokić, Vedrana ; Zorić, Maja ; Maruščak, Tomislav

Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo

987-953-7178-20-8

Podaci o skupu

Sedmi znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva

poster

13.10.2011-16.10.2011

Primošten, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika