Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing (CROSBI ID 741281)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Meler, Marcel Marketing / Bazala, Aleksandar ; Bratko, Stjepan ; Senečić, Josip (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999. 495..

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

Bazala, Aleksandar ; Bratko, Stjepan ; Senečić, Josip

hrvatski

Marketing

Knjiga predstavlja autorovo nastojanje da na temelju do sada objavljenih knjiga, kao i niza znanstvenih i stručnih članaka, zainteresiranoj domaćoj javnosti prikaže svoju interpretaciju sintetiziranih znanja o marketingu. Knjiga započinje s pristupnim razmatranjima, koja se nastavljaju s poglavljem koje se odnosi na tržište i njegove osobitosti u okviru kojeg se osim teorijskih saznanja o tržištu čitatelja upoznaje i s temeljnim osobitostima ponašanja kupaca, odnosno potrošača. Poglavlje koje se odnosi na pokretanje marketing-procesa, odnosi se na planiranje marketinga, te u svojem najvećem dijelu na izučavanje marketing-informacijskog sustava i marketing-istraživanja. Potom se u poglavlju koje se odnosi na usmjeravanje ciljnim tržištima obrazlaže segmentacija tržišta i način oblikovanja marketing-strategije za odabrano ciljno tržište. Razmjerno najveće poglavlje se, razumljivo, odnosi na elemente marketing-mixa – proizvod, cijenu, distribuciju i promociju. Poglavlje koje je u logičkom smislu praćenja marketing-procesa posljednje, odnosi se na marketing-kontrolu i organizaciju marketinga. Naposljetku, autor prikazuje područnu primjenu marketinga, odnosno primjenu marketinga u pojedinim gospodarskim djelatnostima, kao što su to, primjerice, proizvodnja hrane, trgovina i turizam, te zasebno i međunarodni i društveni marketing.

marketing; tržište; potrošač; marketing proces

nije evidentirano

engleski

Marketing

nije evidentirano

marketing; market; consumer; marketing process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

495

1999.

nije evidentirano

objavljeno

953-6073-41-2

Povezanost rada

Ekonomija