Marketing (CROSBI ID 741281)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
Bazala, Aleksandar ; Bratko, Stjepan ; Senečić, Josip
hrvatski
Marketing
Knjiga predstavlja autorovo nastojanje da na temelju do sada objavljenih knjiga, kao i niza znanstvenih i stručnih članaka, zainteresiranoj domaćoj javnosti prikaže svoju interpretaciju sintetiziranih znanja o marketingu. Knjiga započinje s pristupnim razmatranjima, koja se nastavljaju s poglavljem koje se odnosi na tržište i njegove osobitosti u okviru kojeg se osim teorijskih saznanja o tržištu čitatelja upoznaje i s temeljnim osobitostima ponašanja kupaca, odnosno potrošača. Poglavlje koje se odnosi na pokretanje marketing-procesa, odnosi se na planiranje marketinga, te u svojem najvećem dijelu na izučavanje marketing-informacijskog sustava i marketing-istraživanja. Potom se u poglavlju koje se odnosi na usmjeravanje ciljnim tržištima obrazlaže segmentacija tržišta i način oblikovanja marketing-strategije za odabrano ciljno tržište. Razmjerno najveće poglavlje se, razumljivo, odnosi na elemente marketing-mixa proizvod, cijenu, distribuciju i promociju. Poglavlje koje je u logičkom smislu praćenja marketing-procesa posljednje, odnosi se na marketing-kontrolu i organizaciju marketinga. Naposljetku, autor prikazuje područnu primjenu marketinga, odnosno primjenu marketinga u pojedinim gospodarskim djelatnostima, kao što su to, primjerice, proizvodnja hrane, trgovina i turizam, te zasebno i međunarodni i društveni marketing.
marketing; tržište; potrošač; marketing proces
nije evidentirano
engleski
Marketing
nije evidentirano
marketing; market; consumer; marketing process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
495
1999.
nije evidentirano
objavljeno
953-6073-41-2