Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učiteljske kompetencije (CROSBI ID 578750)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija

Majić, Tatjana ; Lončarić, Darko Učiteljske kompetencije // 1. Međunarodni kongres studenata odgojno-obrazovnih djelatnosti Rijeka, Hrvatska, 15.04.2011-17.04.2011

Podaci o odgovornosti

Majić, Tatjana ; Lončarić, Darko

hrvatski

Učiteljske kompetencije

Obrazovanje djece temeljni je zadatak svakoga učitelja. Kako bi to obrazovanje bilo kvalitetno i rezultiralo maksimalnim razvojem potencijala svakog učenika, učitelj mora imati određene kompetencije. Učitelj bi trebao biti primjeren model djetetu i usmjeriti razvoj njegovih sposobnosti i interesa kako bi dijete moglo ostvariti vlastite ciljeve i pomoći drugima kroz društveno korisne aktivnosti. Danas se učitelji suočavaju s brojnim izazovima i može se postaviti pitanje: jesu li učitelji zbilja kompetentni omogućiti i dati pojedincu dovoljno znanje te razviti potrebne vještine, stavove i vrijednosti koje bi mu omogućile da suvereno i ravnopravno sudjeluje u suvremenom društvu? Osnovni cilj ovog rada je utvrditi koje su kompetencije potrebne učiteljima da bi odgovorili na potrebe razvoja učenika kroz procese cjeloživotnog učenja, a koje bi trebali razviti tijekom obrazovanja i kroz odgojno- obrazovni rad s učenicima. Provedeno je anketno istraživanje na učiteljima i ravnateljima PGŽ te nastavnicima Učiteljskoga fakulteta u Rijeci i Gospiću. Predstaviti ćemo skalu učiteljskih kompetencija izrađenu prema kategorizaciji koju su ponudili Lončarić i Pejić-Papak (2010), a koja se koristila u širem projektu provedenom za potrebe razvoja programa učiteljskog studija. Primjenom skale dobiveni su vrijedni podaci o primjeni znanja, nastavnih metoda i vještina u odgojno-obrazovnom području, mogućnosti planiranja i programiranja, osposobljavanja učenika za sudjelovanje u neformalnim i informalnim oblicima cjeloživotnog obrazovanja, poticanja i razvoja osobina poduzetnosti u svim aktivnostima učenika, te nekih stavova koji učitelji smatraju izuzetno značajnim.

Poučavanje; učenje; kompetencije

nije evidentirano

engleski

Teachers' competences

nije evidentirano

Teaching; learning; competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

1. Međunarodni kongres studenata odgojno-obrazovnih djelatnosti

predavanje

15.04.2011-17.04.2011

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija