Akademsko poučavanje kliničke psihologije (CROSBI ID 578764)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jokić-Begić, Nataša Akademsko poučavanje kliničke psihologije // Sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 60-60

Jokić-Begić, Nataša

Akademsko poučavanje kliničke psihologije

Sudionici: Lidija Arambašić, Filozofski fakultet, Zagreb, Vesna Gavrilov-Jerković, Filozofski fakultet, Novi Sad, Nataša Jokić-Begić, Filozofski fakultet, Zagreb (moderatorica), Robert Masten, Filozofska fakulteta, Ljubljana, Marija Mitić, Filozofski fakultet, Beograd, Alessandra Pokrajac-Bulian, Filozofski fakultet Rijeka, Anita Vulić-Prtorić, Filozofski fakultet, Zadar i Ivanaka Živčić-Bećirević, Filozofski fakultet, Rijeka Nakon prilagođavanja studijskih programa Bolonjskom procesu obrazovanja došlo je do znatnih promjena u studiju psihologije. Cilj okruglog stola je predstaviti strukturu i načine poučavanja kliničke psihologije kroz sve razine studija (preddiplomsku, diplomsku i poslijediplomsku) u različitim sveučilišnim centrima u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji (Beograd, Ljubljana, Novi Sad, Rijeka, Zadar, Zagreb), kako bi se razmijenila iskustva i potaknula međusveučilišna suradnja. Svaka Katedra će ukratko predstaviti načine poučavanja i strukturu nastave iz kliničke psihologije. Predložene su sljedeće teme za raspravu na Okruglom stolu: (1) na kojim razinama studija je primjereno podučavati kliničku psihologiju, (2) koje nastavne sadržaje i metode se izdvajaju kao posebno korisne, (3) s kojim se izazovima susrećemo u svom radu, (4) uporaba modernih tehnologija u poučavanju, (5) etička pitanja s kojima se susrećemo, (6) kakvi su budući planovi unaprjeđenja nastavnog procesa. Pozvani sudionici okruglog stola su i studenti s različitih razina studija.

podučavanje; akademsko okruženje; klinička psihologija

Clicical psychology in academic settings

Teaching; academic setting; clinical psychology