Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj komunikaciji (CROSBI ID 367649)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Zlatar, Sanja
Mrvac, Nikola
Matijević, Mile
hrvatski
Utjecaj Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj komunikaciji
Sadržaj ovog rada usmjeren je kako bi se u čim većoj mjeri razjasnili parametri koji utječu na percepciju kvalitete grafičke komunikacije, a povezani su sa utjecajem Bezold-Brucke efekta. U teorijskom dijelu biti će razjašnjeni pojmovi koji su povezani sa psihofizikalnim efektima, dok će u istraživačkom dijelu aktivnosti biti usmjerene prema dijelu koji je povezan s utjecajem Bezold-Brucke efekta na percepciju kvalitete u grafičkoj komunikaciji.
Percepcija; osjet boje; fizikalne karakteristike boje; teorije viđenja boja; mjerenje boje; Munsell; CIE LAB; UCR metoda; Bezold-Brücke efekt; simultani kontrast
nije evidentirano
engleski
Influence Bezold-Brucke effect on perception of quality in the graphic communications
nije evidentirano
Perception; sense of color; physical characteristics of color; theory of color vision; color measurement; Munsell; CIE LAB; UCR method; the Bezold-Bruck effect; simultaneous contrast
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
15.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb