Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje i poučavanje prirode i društva na otvorenim prostorima (CROSBI ID 176785)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anđić Dunja Učenje i poučavanje prirode i društva na otvorenim prostorima // Metodički obzori/Methodological horizons, 2. (2007), 3; 7-23

Podaci o odgovornosti

Anđić Dunja

hrvatski

Učenje i poučavanje prirode i društva na otvorenim prostorima

Sažetak Učenje i poučavanje o prirodi i društvu na otvorenim prostorima ili izvanučionička nastava prirode i društva sastavni je dio nastavnog rada učitelja u osnovnim školama. Vrijednosti i značenje stjecanja iskustava na otvorenim prostorima i u okolišu, o različitim elementima prirode i društva iz neposredne blizine, odnosno sudjelovanje u aktivnostima te iskustva iz "prve ruke" mogu biti snažan čimbenik motivacije i interesa učenika i učitelja za takvo učenje. Istraživanjem stanja u praksi odgojno–obrazovnog rada učitelja osnovne škole s učenicima u okolišu ispitali smo i značaj izvođenja nastave na otvorenim prostorima, posjedovanje odgovarajućeg školskog okoliša kao poticaja za aktivnosti učenika u okolišu te samopercepciju uloge učitelja u sudjelovanju u aktivnostima estetskog uređenja vanjskog okružja škole. Rezultati su ukazali na to da učitelji često izvode svoje učenike na otvorene prostore te im je učenje i poučavanje na otvorenim prostorima značajan dio odgojno–obrazovne prakse rada u školama. Međutim, njihova uloga sudionika, a time i značajnog role–modela u aktivnom poticanju učenika u estetskom oblikovanju i dizajniranju vanjskom okružja škole procijenjena je izuzetno slabim rezultatima

izvanučionička nastava; nastavni sadržaji prirode i društva;

nije evidentirano

engleski

LEARNING AND TEACHING NATURAL AND SOCIAL SCIENCES IN OPEN SPACE

nije evidentirano

out–of–classroom teaching; teaching contents of natural and social sciences; learning and teaching in open space; primary school junior grade teachers; county teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2. (3)

2007.

7-23

objavljeno

1846-1484

1848-8455

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice