izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika (CROSBI ID 367880)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Guščić, Marko
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Podaci o odgovornosti
Guščić, Marko
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika
Svrha istraživanja je istražiti teorijsku podlogu pojma kognitivne znanosti, obilježja internet marketinga, oglašavanja putem banera i mjerenje uspješnosti takve vrste promocije, te ustanoviti povratne reakcije internet publike koja je "izložena" banerima.
Oglašavanje banerima; Kognitivni procesi; Internet korisnik
nije evidentirano
engleski
The impact of advertising banners on the cognitive processes of internet users
nije evidentirano
Advertising banners; Cognitive processes; Internet users
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
02.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove