Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika (CROSBI ID 367880)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Guščić, Marko Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011

Podaci o odgovornosti

Guščić, Marko

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Utjecaj oglašavanja banerima na kognitivne procese internet korisnika

Svrha istraživanja je istražiti teorijsku podlogu pojma kognitivne znanosti, obilježja internet marketinga, oglašavanja putem banera i mjerenje uspješnosti takve vrste promocije, te ustanoviti povratne reakcije internet publike koja je "izložena" banerima.

Oglašavanje banerima; Kognitivni procesi; Internet korisnik

nije evidentirano

engleski

The impact of advertising banners on the cognitive processes of internet users

nije evidentirano

Advertising banners; Cognitive processes; Internet users

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

02.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija