Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza (CROSBI ID 367932)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pleše, Igor Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza / Kandžija, Vinko (mentor); Host, Alen (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Pleše, Igor

Kandžija, Vinko

Host, Alen

hrvatski

Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza

Hipoteza ovog rada je da povećanje količine izvoza predstavlja preduvjet za uspješan gospodarski razvoj i zbog toga bi strategija izvozne promocije trebala biti ključni element cjelokupne strategije razvoja Republike Hrvatske. Postoji šest temeljnih međunarodnih trgovinskih strategija:strategija vodećeg izvoza, strategija uvozne suspstitucije, strategija primarnim proizvodima, strategija izvozne ekspanzije, kombinirana i strategija regionalnog integriranja. Izbor odgovarajuće strategije s obzirom na postojeće uvjete od presudne je važnosti za ostvarenje dugoročnih ekonomskih ciljeva zemlje.

Republika Hrvatska; izvoz; izvozne strategije; marketing; promocija

nije evidentirano

engleski

The strategy of export promotion in the function of an increase in Croatian exports

nije evidentirano

Republic of Croatia; export; export strategies; marketing; promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

103

03.02.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija