Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza (CROSBI ID 367932)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pleše, Igor
Kandžija, Vinko
Host, Alen
hrvatski
Strategija izvozne promocije u funkciji povećanja Hrvatskog izvoza
Hipoteza ovog rada je da povećanje količine izvoza predstavlja preduvjet za uspješan gospodarski razvoj i zbog toga bi strategija izvozne promocije trebala biti ključni element cjelokupne strategije razvoja Republike Hrvatske. Postoji šest temeljnih međunarodnih trgovinskih strategija:strategija vodećeg izvoza, strategija uvozne suspstitucije, strategija primarnim proizvodima, strategija izvozne ekspanzije, kombinirana i strategija regionalnog integriranja. Izbor odgovarajuće strategije s obzirom na postojeće uvjete od presudne je važnosti za ostvarenje dugoročnih ekonomskih ciljeva zemlje.
Republika Hrvatska; izvoz; izvozne strategije; marketing; promocija
nije evidentirano
engleski
The strategy of export promotion in the function of an increase in Croatian exports
nije evidentirano
Republic of Croatia; export; export strategies; marketing; promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103
03.02.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka