Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti mentoriranja djece u riziku obzirom na rod iz perspektive mentora uključenih u program „Mentori u zajednici“ (CROSBI ID 367969)

Ocjenski rad | diplomski rad

Komar, Marija Specifičnosti mentoriranja djece u riziku obzirom na rod iz perspektive mentora uključenih u program „Mentori u zajednici“ / Žižak, Antonija (mentor); Jeđud Borić, Ivana (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2011

Podaci o odgovornosti

Komar, Marija

Žižak, Antonija

Jeđud Borić, Ivana

hrvatski

Specifičnosti mentoriranja djece u riziku obzirom na rod iz perspektive mentora uključenih u program „Mentori u zajednici“

Cilj ovog rada bio je upoznati i opisati perspektivu mentora o iskustvima i doživljajima mentoriranja djece u riziku s obzirom na rod. U istraživanju je korišten kvalitativni pristup. Podaci su prikupljeni putem fokusnih grupa, intervjua te elektronskim putem, a obrađeni metodom analize okvira. Sudionici u istraživanju bili su mentori i mentorice koji sudjeluju u programu „Mentori u zajednici“ koji se provodi unutar udruge „Plavi telefon“. Fokusne grupe provedene su sa tri grupe sudionika: mentorima koji mentoriraju dječake, mentoricama koje mentoriraju djevojke te mentoricama koje mentoriraju dječake. Rezultati istraživanja pokazali su da mentori i mentorice doživljavaju mentoriranje kao pozitivnu aktivnost te da imaju pozitivan stav prema programu „Mentori u zajednici“ i radu voditeljica navedenog programa. Također, rezultati ukazuju i na važnost roda i to roda i mentora i djece. Naime, rod mentora utječe na razlike u razlozima mentora za uključenje u program te u njihovim prethodnim iskustvima. Rod djeteta, s druge strane, utječe na postojanje različitih iskustava mentoriranja u ovom programu. Iako su utvrđene razlike u obilježjima mentoriranja obzirom na rod rezultati ovog istraživanja ukazuju na kumulativni učinak roda, dobi i osobnih obilježja djeteta i mentora odnosno ne može se govoriti o izravnom utjecaju roda na obilježja mentorskog odnosa.

mentoriranje; rod; kvalitativno istraživanje

nije evidentirano

engleski

Specifics of mentoring children at risk in regarding of gender from perspektive of mentors included in a program „Mentors in community“

nije evidentirano

mentoring; gender; qualitative study

nije evidentirano

Podaci o izdanju

132

17.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija