Višejezičnost kao obrazovni cilj: europska jezična politika u „borbi jezikâ“ (CROSBI ID 44463)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka
hrvatski
Višejezičnost kao obrazovni cilj: europska jezična politika u „borbi jezikâ“
Rad se bavi jezičnopolitičkim strategijama zemalja članica Europske Unije i organa EU. Istražuje se pitanje koji jezičnopolitički interesi utječu na djelovanje nacionalnih država i na kojim jezičnopolitičkim osnovama počiva proces europskih integracija. Pritom postaje jasno da koncept engleskoga kao lingue france i koncept europske višejezičnosti nisu samo dvije konkurirajuće jezičnopolitičke strategije nego da ostvarenje jedinstvene jezične politike u Europskoj Uniji ne će uspjeti sve dok se ne ujednače stajališta o tome u kojoj se mjeri jezična politika treba bazirati na ekonomskim i/ili identitetskim i demokratsko-političkim načelima. Pokazuje se da odgovori na ta pitanja utječu i na osnove obrazovanja u Europskoj Uniji i način suživota u Europi.
jezična politika, lingua franca, višejezičnost, proces europskih integracija, interkulturalno razumijevanje
Knjiga je paralelno objavljena na njemačkom jeziku u izdanju nakladnika Waxmann, Münster / New York / München / Berlin, 2011.
engleski
Multilingualism as an education goal: European language policy in “language battle”
nije evidentirano
language policy, lingua franca, multilingualism, European integration process, intercultural understanding
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-77.
objavljeno
Podaci o knjizi
Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana
Zagreb: Školska knjiga
2011.
978-953-0-61951-7