Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Višejezičnost kao obrazovni cilj: europska jezična politika u „borbi jezikâ“ (CROSBI ID 44463)

Prilog u knjizi | ostalo

Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka Višejezičnost kao obrazovni cilj: europska jezična politika u „borbi jezikâ“ // Europsko obrazovanje - koncepti i perspektive iz pet zemalja / Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Helmchen, Jürgen et al. (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2011. str. 55-77

Podaci o odgovornosti

Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka

hrvatski

Višejezičnost kao obrazovni cilj: europska jezična politika u „borbi jezikâ“

Rad se bavi jezičnopolitičkim strategijama zemalja članica Europske Unije i organa EU. Istražuje se pitanje koji jezičnopolitički interesi utječu na djelovanje nacionalnih država i na kojim jezičnopolitičkim osnovama počiva proces europskih integracija. Pritom postaje jasno da koncept engleskoga kao lingue france i koncept europske višejezičnosti nisu samo dvije konkurirajuće jezičnopolitičke strategije nego da ostvarenje jedinstvene jezične politike u Europskoj Uniji ne će uspjeti sve dok se ne ujednače stajališta o tome u kojoj se mjeri jezična politika treba bazirati na ekonomskim i/ili identitetskim i demokratsko-političkim načelima. Pokazuje se da odgovori na ta pitanja utječu i na osnove obrazovanja u Europskoj Uniji i način suživota u Europi.

jezična politika, lingua franca, višejezičnost, proces europskih integracija, interkulturalno razumijevanje

Knjiga je paralelno objavljena na njemačkom jeziku u izdanju nakladnika Waxmann, Münster / New York / München / Berlin, 2011.

engleski

Multilingualism as an education goal: European language policy in “language battle”

nije evidentirano

language policy, lingua franca, multilingualism, European integration process, intercultural understanding

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-77.

objavljeno

Podaci o knjizi

Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana

Zagreb: Školska knjiga

2011.

978-953-0-61951-7

Povezanost rada

Filologija