Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti (CROSBI ID 368147)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ines Barić Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti / Maslić Seršić, Darja (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Ines Barić

Maslić Seršić, Darja

hrvatski

Simboli organizacije i segmentacija tržišta: istraživanje u području telekomunikacijske djelatnosti

Na hrvatskom tržištu postojale su dvije dominantne telekomunikacijske organizacije koje su nudile vrlo slične usluge mobilne telefonije. Njihova utrka u osvajanju tržišta u velikoj se mjeri zasnivala u kreiranju i prezentaciji distinktivnih i karakterističnih simbola u javnosti. Takva bi se strategija trebala ogledati u različitoj percepciji organizacija, u vidu postojanja različitih slika o organizacijama i različitih stupnjeva zadovoljstva potrošača. Telefonskim istraživanjem provjeravale su se slike o organizacijama primjenom semantičkog diferencijala, kao i procjene zadovoljstva na česticama Lickertovog tipa. Rezultati su pokazali pozitivnu percepciju obje organizacije, pričemu su se jednoj organizaciji (organizacija A) pripisali nešto jače izraženi pozitivni stavovi u odnosu na drugu (organizacija B). Matična organizacija percipirana je pozitivnije od konkurentske, što je bilo jače izraženo kod percpecije organizacije A u odnosu na percpeciju organizacije B. organizacije se nisu razlikovale prema ključnim sociodemografskim obilježjima svojih korisnika ni po stilu njihova života. Rezultati istraživanja potvrdili su pozitivnu direktnu povezanost zadovoljstva i slike o organizaciji. Opći indikatori zadovoljstva (prosječno i opće zadovoljstvo organizacijom) jače su pridonosili objašnjavanju percpecije organizacije u odnosu na specifične čestice zadovoljstva (npr. zadovoljstvo cijenama). Doprinos prediktora ovisio je i o odnosu spola i procjene slike o organizaciji, kao i o odabranoj organizaciji. Praktična implikacija tih sponzaja bile su smjernice za upravljanje slikom o organizaciji. U metodološkom smislu, istraživanje je potvrdilo primjenjivost semantičkog diferencijala u danoj industriji za ispitivanje percpecije organizacije te korištenje indikatora zadovoljstva kao inicijalni korak prema provjeri smjera stava o organizaciji.

slika o organizaciji; zadovoljstvo korisnika; semantički diferencijal; telekomunikacija

nije evidentirano

engleski

Symbols of an organization and market segmentation: research in the field of telecommunication

nije evidentirano

organisational image; customers' satisfaction; semantic differential; telecommunication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

103

11.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija