Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju (CROSBI ID 368189)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Jozić, Ivona Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju / Velagić, Zoran (mentor); Faletar Tanacković, Sanjica (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2009

Podaci o odgovornosti

Jozić, Ivona

Velagić, Zoran

Faletar Tanacković, Sanjica

hrvatski

Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju

U ovome se radu bavimo baštinskim ustanovama, dana je njihova definicija te su kratko opisane glavne zadaće arhiva, knjižnica i muzeja – kao glavnih predstavnika baštinskih ustanova. Arhivi se bave dokumentima i zapisima najčešće nastalima djelovanjem državnih institucija te u svojim spremištima čuvaju trajne dokaze o njihovom radu. Knjižnice su ustanove koje čuvaju, pohranjuju i daju na korištenje objavljena djela. Muzej je naziv za ustanovu i zgradu u kojoj se čuvaju, proučavaju i izlažu - kronološki ili tematski - zbirke starina i umjetnina te prirodoslovnih, tehničkih i sličnih predmeta. Uloga baštinskih ustanova u obrazovanju je vrlo značajna jer su one posrednici između korisnika i informacija. Učenje u baštinskim ustanovama poprima raznolike oblike od predavanja, preko radionica i slušaonica pa sve do pružanja podrške pri izradi domaćih zadaća i sl.

baštinske ustanove; arhivi; knjižnice; muzeji; učenje; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Educational role of heritage institutions

nije evidentirano

heritage institutions; archives; libraries; museums; learning; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23

30.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti