Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što kada dijete s neurološkim poremećajima razvije psihijatrijske simptome? – Prikaz slučaja školskog (CROSBI ID 579842)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Bilać, Snježana Što kada dijete s neurološkim poremećajima razvije psihijatrijske simptome? – Prikaz slučaja školskog // 37. simpozij Hrvatskog društva za dječju neurologiju. Pediatria Croatica, 52. 2008. str. 227-227

Podaci o odgovornosti

Bilać, Snježana

hrvatski

Što kada dijete s neurološkim poremećajima razvije psihijatrijske simptome? – Prikaz slučaja školskog

Školski neuspjeh može biti posljedica raznovrsnih činilaca povezanih s djetetom, obitelji, školom ili društvom u širem smislu. Cilj ovog rada je ukazati na mogućnosti rada kliničkog psihologa u području školskog neuspjeha. Prikazan je rad s djevojčicom koja je od početka školovanja imala teškoća učenja i emocionalne smetnje. U petom razredu upućena je iz škole na kliničku obradu u svrhu određivanja primjerenog oblika daljnjeg školovanja.Verbalne intelektualne sposobnosti djevojčice bile su širim granicama tolerancije za dob, dok su neverbalne sposobnosti blaže oštećene, uz brojne specifične kognitivne deficite i specifične teškoće učenja. U ponašanju su bili prisutni simptomi iz područja ADHD sindroma, a u emocionalnoj domeni dominirali fobični strah od odgovaranja u školi. Predloženo je daljnje školovanje po prilagođenom nastavnom programu. Psiholog je provodio tretman koristeći behavior i geštalt terapiju. Djevojčica više nije pokazivala emocionalne smetnje, uspješno je završila osnovno i nastavila srednje školovanje. Zaključak: U radu kliničkog psihologa s djecom s teškoćama učenja zalažemo se za primjenu koncepta razvojne neuropsihologije, po kojemu cilj neuropsihološke procjene nije samo kompleksna psihodijagnostika, već konstruktivna akcija za dobrobit djeteta - psihološki tretman, suradnja s roditeljima i školom.

djeca s neurološkim poremećajima; psihopatologija; školski neuspjeh

nije evidentirano

engleski

What happens when a child with neurological disorders develops psychiatric symptoms? A case of the school failure

nije evidentirano

children with neurological disorders; psyhopathology; school failure

nije evidentirano

Podaci o prilogu

227-227.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

37. simpozij Hrvatskog društva za dječju neurologiju. Pediatria Croatica, 52

1330-1408

Podaci o skupu

37. simpozij Hrvatskog društva za dječju neurologiju

predavanje

28.11.2008-29.11.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija