Strategije aktivnog poučavanja u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 579986)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Močinić Snježana
hrvatski
Strategije aktivnog poučavanja u visokoškolskoj nastavi
Zahtjevi za promjenama u nastavi na svim obrazovnim razinama normalna su posljedica naglog tehnološkog razvoja i današnje dinamične i složene stvarnosti. Za poboljšanje obrazovnih postignuća i profesionalno osposobljavanje studenata na sveučilišnim studijima, nužna je primjena alternativnih metoda i postupaka poučavanja, kombiniranih u splet originalnih strategija koje promoviraju aktivno učenje. Iz ovog istraživanja proizlazi da je metoda usmenog izlaganja dominantna na studijima ispitanika, ali uz dosta često korištenje vođenog razgovora i diskusije što ukazuje na postepenu reorganizaciju visokoškolske nastave. Dobiveni rezultati ne pokazuju uvijek spremnost studenata na intelektualno i emocionalno uključivanje u proces učenja i preuzimanje odgovornosti za vlastito učenje.
visokoškolska nastava ; nastavnik ; student ; strategije ; metode i postupci poučavanja ; aktivno učenje i poučavanje ; ishodi učenja ; stjecanje sposobnosti i vještina
nije evidentirano
engleski
Active teaching strategies in higher education
nije evidentirano
Higher Education ; Teacher ; Student ; Teaching Strategies ; Methods and Procedures ; Active Learning and Teaching ; Learning Outcomes ; Acquisition of Skills and Abilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
899-907.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kadum Vladimir
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
978-953-7498-34-4
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveni skup ''Dvanaesti dani Mate Demarina''
ostalo
14.04.2011-15.04.2011
Pula, Hrvatska