Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i zadaće učitelja u odgojno-obrazovnom procesu (CROSBI ID 580006)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Močinić, Snježana ; Lazarić, Lorena Uloga i zadaće učitelja u odgojno-obrazovnom procesu // Education between Tradition and Modernity. vol.1 / Barakoska Aneta i dr. (ur.). Skopje: Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy - Skopje, Faculty of Philosophy - Skopje, Republic of Macedonia, 2013. str. 434-451

Podaci o odgovornosti

Močinić, Snježana ; Lazarić, Lorena

hrvatski

Uloga i zadaće učitelja u odgojno-obrazovnom procesu

Položaj, uloge i zadaće učitelja u odgojno- obrazovnom procesu ovise o različitim modelima učenja i poučavanja među kojima su najpoznatiji transmisijski i kritičko-konstruktivni modeli. U ovom istraživanju analiziraju se procjene učitelja o važnosti njihovih uloga i zadaća s obzirom na promjene u programiranju i načinu rada u osnovnom školstvu koje zastupa najnovija školska reforma u Hrvatskoj.

uloge i zadaće učitelja ; modeli učenja i poučavanja ; odgojno-obrazovni proces ; školska reforma

nije evidentirano

engleski

The role and the tasks of a teacher in education

nije evidentirano

role and tasks of teachers ; models of learning and teaching ; educational process ; school reform

nije evidentirano

Podaci o prilogu

434-451.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Barakoska Aneta i dr.

Skopje: Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy - Skopje, Faculty of Philosophy - Skopje, Republic of Macedonia

978-608-238-011-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Pedagogija