Uloga i zadaće učitelja u odgojno-obrazovnom procesu (CROSBI ID 580006)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Močinić, Snježana ; Lazarić, Lorena
hrvatski
Uloga i zadaće učitelja u odgojno-obrazovnom procesu
Položaj, uloge i zadaće učitelja u odgojno- obrazovnom procesu ovise o različitim modelima učenja i poučavanja među kojima su najpoznatiji transmisijski i kritičko-konstruktivni modeli. U ovom istraživanju analiziraju se procjene učitelja o važnosti njihovih uloga i zadaća s obzirom na promjene u programiranju i načinu rada u osnovnom školstvu koje zastupa najnovija školska reforma u Hrvatskoj.
uloge i zadaće učitelja ; modeli učenja i poučavanja ; odgojno-obrazovni proces ; školska reforma
nije evidentirano
engleski
The role and the tasks of a teacher in education
nije evidentirano
role and tasks of teachers ; models of learning and teaching ; educational process ; school reform
nije evidentirano
Podaci o prilogu
434-451.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Barakoska Aneta i dr.
Skopje: Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy - Skopje, Faculty of Philosophy - Skopje, Republic of Macedonia
978-608-238-011-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096