Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske (CROSBI ID 580140)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija ; Rusijan-Ljuština, Vesna Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske // IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings / Bunčić, Veselin (ur.). Subotica: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2012. str. 84-90

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija ; Rusijan-Ljuština, Vesna

hrvatski

Odgajatelj - istraživač osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja : iskustva iz Hrvatske

Autorice zastupaju tezu o potrebi drugačijega pristupa stručnom usavršavanju odgajatelja - usmjerenog na izravno istraživanje i mijenjanje osobne prakse u instituciji ranog i predškolskog odgoja. O stručnom usavršavanju odgajatelja promišljaju kao o strategiji u procesu mijenjanja kulture odgojno-obrazovne ustanove. Iz tih razloga vizija cjeloživotnog učenja i kontinuiranog profesionalnog razvoja zahtijeva odgajatelja koji će znati kritički razmišljati, koji je osposobljen za refleksiju i evaluaciju, koji zna potražiti ili osigurati preduvjete za razvoj i učenje svakog pojedinog djeteta. O odgajatelju se promišlja, prije svega, kao inicijatoru promjena, pokretaču za učenje, koji se brine za svoj osobni i profesionalni razvoj i koji je dio organizacije koja se razvija i uči, a o refleksiji kao značajnoj karakteristici njegova profesionalnog razvoja. Na taj način refleksivnu praksu povezujemo uz pojam cjeloživotnog učenja kao proces kontinuiranog osobnog usavršavanja.

cjeloživotno učenje ; istraživanje ; odgajatelj ; refleksivna praksa ; stručno usavršavanje

nije evidentirano

engleski

Preschool teacher – a researched of one’s own practice in the institution of early and preschool education : Croatian experiences

nije evidentirano

lifelong learning ; research ; preschool teacher ; reflexive practice ; professional development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-90.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

IV International Interdisciplinary Scientific Professional Conference "New Horizonts in Education, Culture and Sports" : proceedings

Bunčić, Veselin

Subotica: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera

978-86-87983-18-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija