Jezične kompetencije budućih učiteljica/učitelja i nastavnica/nastavnika hrvatskoga jezika za rad u višejezičnoj sredini (CROSBI ID 580182)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Benjak, Mirjana ; Ljubešić, Marko
hrvatski
Jezične kompetencije budućih učiteljica/učitelja i nastavnica/nastavnika hrvatskoga jezika za rad u višejezičnoj sredini
Istru se s razlogom može nazvati višejezičnim mikrokozmosom. Na Odsjeku za kroatistiku Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli obrazuju se buduće učiteljice/učitelji i nastavnice/nastavnici hrvatskoga jezika na preddiplomskom i diplomskom studiju. Rad prikazuje koliko je spomenuti studij, petu godinu nakon uvođenja Bolonjskog procesa, prilagođen potrebama rada u višejezičnoj sredini. U prvome je dijelu analiziran program (preddiplomski i diplomski) studija kroatistike, dok su u drugome dijelu analizirani rezultati (dobiveni empirijskim istraživanjem) o jezičnim kompetencijama studentica/studenata kroatistike za rad u višejezičnoj sredini. Na kraju se predlažu izmjene i dopune studijskog programa prilagođenog nastavnom radu u takvoj jezičnoj sredini.
Istra; multikulturalizam; interkulturalizam; jezične kompetencije
nije evidentirano
engleski
Jezične kompetencije budućih učiteljica/učitelja i nastavnica/nastavnika hrvatskoga jezika za rad u višejezičnoj sredini
nije evidentirano
Istra; multiculturalism; interculturalism; linguistic competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
345-358.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Milatović, Biljana ; Vučo, Julijana
Nikšić: Filozofski fakultet u Nikšiću
978-86-7798-059-
Podaci o skupu
Stavovi promjena - promjena stavova
predavanje
01.01.2011-01.01.2011
Nikšić, Crna Gora