Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive (CROSBI ID 44789)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin
hrvatski
Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive
Poglavlje je posvećeno studentskoj praksi i pripravničkom stažu kao važnim aspektima pripreme budućih učitelja za rad u školi. Prvi dio poglavlja odnosi se na praktična iskustva s mentoriranjem tijekom školske prakse za vrijeme studija. Sadrži opis organizacije školske prakse na hrvatskim sveučilištima na kojima se provodi učiteljski studij te prikaz procjene mentorskog procesa, kao i prikaz iskustva mentora školske prakse u mentoriranju studenata. Drugi dio poglavlja sadrži prikaz organizacije pripravničkog staža, procjene mentorskoga procesa koje su dali učitelji pripravnici i iskustva mentora učitelja pripravnika u procesu mentoriranja. Poglavlje završava prikazom savjeta učiteljima početnicima koje su dali mentori učitelja pripravnika i savjeta učitelja pripravnika u vezi s onim što bi trebali nastojati ostvariti, a što izbjeći na početku svoje karijere kako bi postali uspješni učitelji.
mentorstvo, studentska praksa, pripravnički staž, iskustva studenata, pripravnika, mentora
nije evidentirano
engleski
Mentorship in Croatia: different perspectives
nije evidentirano
mentorship, student practice, teacher induction, experiences of students, beginner teachers, mentors
nije evidentirano
Podaci o prilogu
153-193.
objavljeno
Podaci o knjizi
Učitelji i njihovi mentori
Vlasta Vizek Vidović
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2011.
978-953-6218-45-5