Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive (CROSBI ID 44789)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive // Učitelji i njihovi mentori / Vlasta Vizek Vidović (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 153-193

Podaci o odgovornosti

Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, Karin

hrvatski

Mentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive

Poglavlje je posvećeno studentskoj praksi i pripravničkom stažu kao važnim aspektima pripreme budućih učitelja za rad u školi. Prvi dio poglavlja odnosi se na praktična iskustva s mentoriranjem tijekom školske prakse za vrijeme studija. Sadrži opis organizacije školske prakse na hrvatskim sveučilištima na kojima se provodi učiteljski studij te prikaz procjene mentorskog procesa, kao i prikaz iskustva mentora školske prakse u mentoriranju studenata. Drugi dio poglavlja sadrži prikaz organizacije pripravničkog staža, procjene mentorskoga procesa koje su dali učitelji pripravnici i iskustva mentora učitelja pripravnika u procesu mentoriranja. Poglavlje završava prikazom savjeta učiteljima početnicima koje su dali mentori učitelja pripravnika i savjeta učitelja pripravnika u vezi s onim što bi trebali nastojati ostvariti, a što izbjeći na početku svoje karijere kako bi postali uspješni učitelji.

mentorstvo, studentska praksa, pripravnički staž, iskustva studenata, pripravnika, mentora

nije evidentirano

engleski

Mentorship in Croatia: different perspectives

nije evidentirano

mentorship, student practice, teacher induction, experiences of students, beginner teachers, mentors

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-193.

objavljeno

Podaci o knjizi

Učitelji i njihovi mentori

Vlasta Vizek Vidović

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2011.

978-953-6218-45-5

Povezanost rada

Pedagogija