Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja (CROSBI ID 580523)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrkonjić, Ivan ; Topolovec, Velimir ; Juričić Devčić, Marija
hrvatski
Konceptualne mape u ocjenjivanju matematičkog znanja
U posljednje vrijeme vrlo često se susrećemo sa stručnim i znanstvenim radovima koji istražuju mogućnost primjene konceptualnih mapa u ocjenjivanju znanja, posebno matematičkog. S obzirom da se kod nas ovakav pristup ocjenjivanju ne koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnkie i inovirati proces nastave matematike s ovim postupcima. U radu se opisuju konceptualne mape i njihova primjena u ocjenjivanju matematičkog znanja.
konceptualne mape; ocjenjivanje matematičkog znanja; inovacije u ocjenjivanju
nije evidentirano
engleski
Concept maps in assessment of mathematics knowledge
nije evidentirano
concept maps; assessment of mathematics knowledge; innovations in assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-99.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike, Zbornik radova
Pula: Matematičko društvo "Istra"
978-953-56797-0-7
Podaci o skupu
7. stručno metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi, Inovacije u nastavi matematike
predavanje
13.10.2011-15.10.2011
Pula, Hrvatska