Podravka on global market: SWOT analysis (CROSBI ID 580602)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dabić, Marina ; Ivanković, Jadranka
engleski
Podravka on global market: SWOT analysis
Zadaci marketinga razvijaju se u skladu s razvojem društva, znanosti i tehnologije. Prikupljanje podataka, istraživanje, razumijevanje i predviđanje međunarodnih tržišta, te menadžersko procjenjivanje temeljna su polazišta međunarodnog marketinga. Razumijevanje inozemnog okruženja, prepoznavanje i ocjena prilika, izazovne su zadaće za teoriju i praksu. Poslovno okruženje koje se istražuje znatno utječe na donošenje odluka. Internacionalizacija konkurencije stavlja sva poduzeća pred pritisak i izazov kojem mogu odgovoriti samo dinamičnim preispitivanjem strategija. Za postizanje konkurentnosti poduzeće mora postići signifikantne promjene, ali prije toga mora realistično sagledati stanje u kojem se nalazi s različitih stajališta.
Marketing; Globalisation; Marketing Management; SEOT analysis; Internationalisation; Marketing mix
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
243-247.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001
Rocco, Borš
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
953-98717-0-0
Podaci o skupu
XVII. Kongres CROMAR-a Hrvatske, 17th Congress of CROMAR, Croatia, Science Convention with International Participation
predavanje
16.11.2001-17.11.2001
Pula, Hrvatska