Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podravka on global market: SWOT analysis (CROSBI ID 580602)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Dabić, Marina ; Ivanković, Jadranka Podravka on global market: SWOT analysis // Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001 / Rocco, Borš (ur.). Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 243-247

Podaci o odgovornosti

Dabić, Marina ; Ivanković, Jadranka

engleski

Podravka on global market: SWOT analysis

Zadaci marketinga razvijaju se u skladu s razvojem društva, znanosti i tehnologije. Prikupljanje podataka, istraživanje, razumijevanje i predviđanje međunarodnih tržišta, te menadžersko procjenjivanje temeljna su polazišta međunarodnog marketinga. Razumijevanje inozemnog okruženja, prepoznavanje i ocjena prilika, izazovne su zadaće za teoriju i praksu. Poslovno okruženje koje se istražuje znatno utječe na donošenje odluka. Internacionalizacija konkurencije stavlja sva poduzeća pred pritisak i izazov kojem mogu odgovoriti samo dinamičnim preispitivanjem strategija. Za postizanje konkurentnosti poduzeće mora postići signifikantne promjene, ali prije toga mora realistično sagledati stanje u kojem se nalazi s različitih stajališta.

Marketing; Globalisation; Marketing Management; SEOT analysis; Internationalisation; Marketing mix

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

243-247.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kongres CROMAR-a Hrvatske (17 ; 2001 ; Pula) Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova = State marketing - Croatian state marketing: Proceedings of works XVII. kongres CROMAR-a Hrvatske, Pula, 2001

Rocco, Borš

Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

953-98717-0-0

Podaci o skupu

XVII. Kongres CROMAR-a Hrvatske, 17th Congress of CROMAR, Croatia, Science Convention with International Participation

predavanje

16.11.2001-17.11.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija