Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja (CROSBI ID 580635)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ivanković, Jadranka ; Tadić, Diana Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja // 11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost" Zbornik radova = 11th International Symposioum on Quality "Quality, Competitiveness and Sustainability" Proceedings, Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010 / Drljača (ur.). Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2010. str. 31-40

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Jadranka ; Tadić, Diana

hrvatski

Koncepcija društveno odgovornog marketinga i koncepcija kvalitete - imperativi suvremenog poslovanja

Suvremeni uvjeti poslovanja postavljaju sve veće zahtjeve pred poduzeća bez obzira na vrstu djelatnosti kojom se bave. Poduzeću se pridaje sve veća uloga i značaj u društvu, a porast očekivanja dovodi društvenu odgovornost poduzeća u središte važnosti. Od poduzeća se očekuje da uspješno balansira pod djelovanjem često suprotstavljenih sila ; brige za dobrobit društvene zajednice i okoliša s jedne, i povećanja profi ta i konkurentnosti s druge strane. Marketinška koncepcija i koncepcija kvalitete polaze od identifi ciranja zahtjeva potrošača i kontinuiranog unapređenja proizvoda i procesa radi njihova zadovoljavanja. Njihova uloga svodi se na brigu o profi tabilnom zadovoljavanju potrošača i povećanju kvalitete roba i usluga. U radu se društvena odgovornost poduzeća promišlja kao poseban izazov na koji marketinška koncepcija i koncepcija kvalitete trebaju ponuditi adekvatan odgovor polazeći od potreba i očekivanja potrošača kao najznačajnije zainteresirane skupine.

koncepcije marketinga; koncepcija kvalitete; društvena odgovornost

nije evidentirano

engleski

Social Responsibility Marketing Conception and Quality conception - Modern Business Imperative

nije evidentirano

marketing conceptions; quality conception; corporate social responsibility

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-40.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

11. Međunarodni Simpozij o kvaliteti "Kvaliteta, konkurentnost i održivost", 11th International Symposium on Qualitty "Quality, Competitiveness and Sustainability", Sv. Martin na Muri, 18 - 19 March, 2010

predavanje

18.03.2010-19.03.2010

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija