Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj upravljanja odnosima s kupcima na poslovanje poduzeća u RH (CROSBI ID 368606)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Kukolja, Sonja Utjecaj upravljanja odnosima s kupcima na poslovanje poduzeća u RH / Vrček, Neven (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2011

Podaci o odgovornosti

Kukolja, Sonja

Vrček, Neven

hrvatski

Utjecaj upravljanja odnosima s kupcima na poslovanje poduzeća u RH

U ovom radu prikazana je uspješnost implementacije CRM projekata u malim i srednje velikim poduzećima u RH kao jedne suvremene tehnike koja ima pozitivan utjecaj na uspješnost poslovanja poduzeća. U početku rada prikazane su osnovne značajke CRM sustava te determinirani načini poslovanja unutar poduzeća. Poglavlje o kupcima daje opći prikaz segmentacije kupaca te stavlja fokus na ključne kupce kako bi se ostvario dugoročan i lojalan odnos te povećao profit u budućnosti. CRM nije samo dio informacijsog sustava već i promjena načina poslovanja na razini cijelog poduzeća što je prikazano u poglavlju 6. Na kraju rada analiziraju se i interpretiraju rezultati istraživanja putem SWOT analize, analize troškova i koristi, financijskih pokazatelja, pokazatelja profitabilnosti, modela jednostavne regresije kroz godine ispitanih poduzeća te zajedno s rezultatima prikupljenim putem anketnim upitnikom daju dokaz postavljenih hipoteza. Glavni cilj rada je pronalaženje optimalne ravnoteže koju poduzeća trebaju postići između investiranja u CRM sustave i zadovoljstva kupaca koja pridonosi boljem poslovnom rezultatu, odnosno koju razinu investije je moguće opravdati kroz poboljšanje usluge i bolje odnose s klijentima.

Upravljanje odnosima s kupcima; informacijska tehnologija

nije evidentirano

engleski

Influence of customer relations on a company's business activity in Croatia

nije evidentirano

Customer relationship management; information technology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

178

11.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti