Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči (CROSBI ID 178465)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vujičić, Lidija Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 2; 231-240

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Kultura vrtića – sustav koji se kontinuirano mijenja i uči

U radu raspravljamo o kulturi vrtića kao ljudskoj zajednici, jednom živom sustavu, prepoznatljivom po međusobnim odnosima ljudi, njihovom zajedničkom radu, upravljanju ustanovom, organizacijskom i fizičkom okruženju te stupnju usmjerenosti na učenje i istraživanje. Koncept kulture vrtića izravno povezujemo s filozofijom organizacijskog učenja i sustavnim poimanjem, propitujemo može li i kako institucijski razvoj kulture vrtića biti samoorganizirajući. U tom kontekstu podržavamo programe stručnog usavršavanja koje će inicirati i voditi sami odgajatelji i ostali neposredni sudionici ovoga procesa (članovi stručnog tima, ravnatelji) u njihovim ustanovama, ali i ustanovama s kojima žele surađivati na način da ne samo vode organizaciju (samoorganizacija) nego i kontinuirano iniciraju promjene kako bi se što bolje prilagodili potrebama konkretne odgojne grupe, djeteta i vrtića (samoinicirajuće i samousavršavajuće promjene). Zalažemo se za sustavni pristup umreženoj zajednici koja uči i promovira sustavno razmišljanje u akciji kao dio integrirane strategije za promjene strukture i kulture institucija za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.

institucijski razvoj ; kultura vrtića ; samoorganiziranje ; sustavno poimanje ; umrežena zajednica

nije evidentirano

engleski

Kindergarten culture - a system that is continually changing and learning

nije evidentirano

institutional development ; kindergarten culture ; self-organizing ; systematic understanding ; networked community

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2011.

231-240

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija