Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća (CROSBI ID 581116)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jurčić, Marko ; Markić, Ivan
hrvatski
Cjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća
U ovom radu pozornost je usmjerena na značajke procesa cjeloživotnog učenja, kao obrazovni zadatak svakog nastavnika, u razvoju kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća. Posebno se razmatra artikuliranje stručno-profesionalnog usavršavanja nastavnika u sustav cjeloživotnog obrazovanja radi razvoja kompetencija nužnih za djelotvorno ostvarivanje procesa poučavanja i učenja. Izlažu se osnovne značajke usmjeravanja i uklapanja nastavnika u organizirani, sustavni i koordinirani proces cjeloživotnog učenja radi osuvremenjivanja i poboljšavanja kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća koje se ogleda u osposobljenosti za suvremeno poimanje organizacije i realizacije odgojno – obrazovnog procesa, odnosno, u mijenjanju i usavršavanju cjelokupnog odgojno – obrazovnog procesa dajući mu novu kvalitetu i nove uvide u poučavanje i učenje. Općenito, profesija nastavnika promatra se kao kontinuirano oblikovanje osobne profesionalnosti temeljene na principima cjeloživotnog učenja.
Cjeloživotno učenje; znanje; kreativno nastavno umijeće; kompetencije
nije evidentirano
engleski
Attaining campetent knowledge and the art of creative teaching through lifelong learning
nije evidentirano
lifelong learning; knowledge; art of creative teaching; competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
268-275.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bene, Annamaria
Subotica: Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar
978-86-323-0755-1
Podaci o skupu
AZ ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS A FELZÁRKÓZTATÁS VETÜLETEI AZ OKTATÁSBAN - JEDNAKOST ŠANSI KAO REZULTAT INTEGRACIJE U OBRAZOVANJU
predavanje
17.09.2009-19.09.2009
Subotica, Srbija