izvor podataka: crosbi
!
Uloga društvenih mreža u marketingu (CROSBI ID 368851)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Žepina, Marija
Uloga društvenih mreža u marketingu / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2011
Podaci o odgovornosti
Žepina, Marija
Grbac, Bruno
Vujičić, Maja
hrvatski
Uloga društvenih mreža u marketingu
Svrha istraživanja ovog završnog rada je proširiti spoznaje, sistematizirati teorijsko znanje i primjeniti ga na praksu. Cilj istraživanja je na sustavan i sistematičan način prikazati kako je internet marketing uvjetovan s tri temeljna činitelja: adekvatan pristup internetu, povezivanje i uvjeravanje tržišnih subjekata te informiranje.
Društvene mreže; Marketing
nije evidentirano
engleski
The role of social networks in marketing
nije evidentirano
Social networks; Marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
04.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove