Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoške ideje Marije Montessori – šansa za državne škole (CROSBI ID 44996)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Matijević, Milan Pedagoške ideje Marije Montessori – šansa za državne škole // Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma / Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.). Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split, 2011. str. 11-20

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Pedagoške ideje Marije Montessori – šansa za državne škole

Autor razmatra stanje pedagoškog i školskog pluralizma te mogućnost obogaćivanja toga pluralizma idejama Marije Montessori. Budući da u Hrvatskoj skoro pedeset godina nisu djelovale nikakve alternativne škole, teško je očekivati otvaranje više takvih škola u skoroj budućnosti. Potencijalni korisnici takvih usluga su osiromašeni i ne mogu investirati u izgradnju, otvaranje i održavanje takvih škola. Problem predstavlja i nedostatak školovanih učitelja koji mogu poučavati prema alternativnim pedagoškim konceptima, npr. prema pedagoškim idejama Marije Montessori. Država bi trebala pomagati otvaranje studija za Montessori učiteljice i učitelje, te otvaranje Montessori razrednih odjela u državnim školama.

Maria Montessori, Montessori pedagogija, državne škole, pedagoški pluralizam, alternativne škole

nije evidentirano

engleski

Pedagogical ideas of Maria Montessori – A Chance for Public Schools

nije evidentirano

Maria Montessori, Montessori pedagogy, public schools, pedagogical pluralism, alternative schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-20.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija Marije Montessori - poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma

Ivon, Hicela ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir

Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split

2011.

978-953-56834-0-7

Povezanost rada

Pedagogija