Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike (CROSBI ID 581366)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Planinić, Maja
hrvatski
Utjecaj učeničkih intuitivnih ideja na nastavu fizike
Učenici već i prije početka formalnog učenja fizike u školi posjeduju skup intuitivnih ideja o fizikalnim fenomenima, razvijen na bazi svakodnevnih iskustava. Navode se primjeri nekih najčešćih učeničkih intuitivnih ideja iz područja mehanike i elektriciteta, koje su identificirane u brojnim istraživanjima. Intuitivne ideje djeluju kao svojevrsna učenička zdravorazumska slika svijeta s kojom su fizikalne ideje, koje susreću u nastavi, često u sukobu. Naglašava se važnost nastavnikovog poznavanja najčešćih učeničkih intuitivnih ideja, kako bi se nastava prilagodila učenicima i potaknula ih na konceptualnu promjenu, a gdje je to moguće, iskoristila njihove ideje kao polazište za razvoj fizikalnih ideja.
predkoncepcije; nastava fizike; konceptualna promjena
nije evidentirano
engleski
Impact of student intuitive ideas on physics teaching
nije evidentirano
preconceptions; physics teaching; constructivism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
65-70.
2003.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike
Buljubašić, Mlade ; Knežević, Stjepan
Split: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike
predavanje
24.04.2003-26.04.2003
Makarska, Hrvatska